Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2010 14:06 - Метнала съм се на баба и дядо
Автор: desinkaaa98 Категория: Новини   
Прочетен: 507 Коментари: 0 Гласове:
0



Андреа - Детството ми е свързано наи-вече с баба ми Тодорка и дядо ми Александър ( родителите на майка ми ), които ме отгледаха.С тях израстнах.Идвамата вече починаха  - дядо ми,когато бях на 16,а баба ми,когато бях на 18 .                                                                       Може би съм се метнала на тях - те бяха по-артистични личности.Не исках да ходя на  детска градина,не ми харесваше.Помня,че много плачех,когато ме водеха - исках да си стоя при баба и дядо.И ме оставяха при тях.Дядо ми е бил рокаджия,китарист в група,свиреше и на акордеон и китара,когато бях мъничка.Прадядо ми,неговият баща,е бил първият човек,коийто е внесъл акордеони в България - всички са искали да си купят акордеон,било е адски модерно.А пра баба ми е била оперетна певица.Пяла е в ""Кавал"" заедно с Мими Балканска - в сградата,където сега е ""Син Сити"".Сестрата на дядо ми е завършила Консерваторията.Тя често идваше у нас и ме учеше да свиря на пиано,преподаваше ми солфеж и пеене.                                                                                                   Баба ми е била прима балерина,30 години е работила и като суфльорка в Народния театър.Била е и модел на времето.Голяма любов са били с дядо ми.Много ме обичаха и винаги са били до мен.Тежко приех загубата им.


Тагове:   дядо,   метнала,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: desinkaaa98
Категория: Новини
Прочетен: 17188
Постинги: 8
Коментари: 1
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031